--- Hiho on the ANUM CHAOS - Blog from Walter A. --- Here you will read stuff i make around Anum Chaos, writting stuff about life and co. --- Enjoy your stay! --- NEWS: Anum Chaos gets over 10 years old!!!! --- The situation from my self is not really "the best" --- I draw to relax - NOT to get fame. --- My Frontpage got a new design. yay. ---

Sunday, May 20, 2012

Ah well...

 After a long time I found myself now a bit relaxed here on my bed, drinking some apple juice and signing. Now I think about the past and the things I did...

The last few days I played some LoL with my friends and other nice Steam games. Also I thought about playing some Secret of Evermore again...
Its an old game I played in my past...still it's a nice game and I still like the music or a few remix.

The Story...the characters...ah yeah! Nice one...It's classic. Castlevania too. I got Castlevania: Portrait of Ruins for my NDS and play it from time to time. Nice game.

Well...next to this, I look back in my folders with my artwork. I guess even when I only draw traditional artwork...

I watch MLP now. I don't know why, but I guess some friends made me watch it. It's funny but a bit wierd for me. Someone who likes dark stuff, gothic and Daft Punk begins to watch Ponies...

...wierd, isn't it?

...Still it's just for fun. It's like I watch the old Sonic X stuff, so I don't care about it, but anyway...I don't know...

After all I feel a bit wierd, old I would say. It's like I wanna return to the past and do things I haven't done. I mean...meeting some friends I know, make digital art or go to another land or something. It's more like I sit here and the whole life is running away. You know...it's more like I WISH I could do something but every thing, every single try has only a bad end. If I look back to an old friend of mine. I thought he/she still is a good friend of me, but he/she doesn't listen to me at all. I thought about leaving him/her because he/she isn't listening to me. I don't know yet...

Well, for my music, I am stuck there too. My friend doesn't have time for it at the moment. Damn it...He has the gear for it.

Well...We will see I guess...

No comments: